آموزش فیگور گیری تصویری
img.wp-smiley, img.emoji { display: inline !important; border: none !important; box-shadow: none !important; height: 1em !important; width: 1em !important; margin: 0 .07em !important; vertical-align: -0.1em !important; background: none !important; padding: 0 !important; } .wishlist_table .add_to_cart, a.add_to_wishlist.button.alt { border-radius: 16px; -moz-border-radius: 16px; -webkit-border-radius: 16px; } #rs-demo-id {} .woocommerce form .form-row .required { visibility: visible; } body.custom-background { background-color: #e5e5e5; } .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; } خانهاخبار روز پرورش انداماختصاصی تک اندام Uncategorized (1) آمینو ها (6) اخبار روز پرورش اندام (465) اخبار ورزشی (2) اختصاصی تک اندام (43) افزایش حجم و وزن (63) بانوان (39) پروتئین (22) پزشكي ورزشي (69) تغذیه (171) چربی سوز ها (12) حرکات تمرینی (191) درمان بیماری (32) دسته‌بندی نشده (48) دوربین و عکس (1) سایر موضوعات (1) عکس (22) فرمت پست (9) کاهش وزن (98) کراتین ها (10) کشتی (5) کلیپ (16) گلوتامین ها (5) ماهنامه تک اندام (4) مجله های بدنسازی (107) مصاحبه ها (9) مقالات ورزشی (296) مکمل ها (55) وبلاگ (11) ورزش بانوان (26) ویتامین ها (20) اخبار بدنسازی افزایش حجم افزایش حجم عضلات افزایش قدرت افزایش وزن بادی کلاسیک بدنسازی بدن سازی بدنسازی بانوان برنامه تمرینی برنامه تمرینی بدنسازی برنامه تمرینی حجمی بیت الله عباسپور تغذیه تمرین تمرینات بدنسازی تمرینات شکم تک اندام تیم ملی بدنسازی جلو بازو دانلود مجله بدنسازی رشد عضلات رژیم غذایی رژیم لاغری سایت بدنسازی سایت تک اندام عضلات عضله سازی فدراسیون بدنسازی فیتنس لاغری مجله مجله بدنسازی مسابقات مسابقات بدنسازی مستر المپیا 2015 مطالب بدنسازی مکمل مکمل های بدنسازی نکات بدنسازی پرس سینه پروتئین وی پرورش اندام چربی سوزی کاهش وزن عکس های بیت الله در مسابقات نوردیک فنلاند شهریور ۱۹, ۱۳۹۱ 0 کمپلکس گابا Gaba شهریور ۲۴, ۱۳۹۱ 0 چه مکمل هایی رو باید مصرف کنم تا بهترین نتیجه رو بگیریم شهریور ۲۴, ۱۳۹۱ 0 ارسال توسط: تک اندام دی ۷, ۱۳۹۳ 0 نظر  : بخش زیادی از موفقیت یک کار به فیگورهای او بستگی دارد . فیگور نمایش قدرتمندانه و افتخارآمیز عضلات به حساب می آید . طبیعی است هر قدر عضلاتی بزرگ و زیباتر داشته باشید در ارایه فیگور موفق تر خواهید بود . اما از طرف دیگر هنر و توانایی های شما در ارایه فیگور نیز در قدرت نمایی و نمایش زیبایی و موثر است . روی صحنه مسابقات باید تمام انرژی خود را به نمایش عضلات و فیگور اختصاص بدهید و از این انرژی به موقع و به حد کافی استفاده کنید . من پرورش اندام کاران زیادی می شناسم که به خاطر ضعف هایی که در گرفتن فیگور دارند نمی توانند روی صحنه توجه داوران را جلب کنند . برای اینکه بتوانید فیگورهای زیبا و موفقی داشته باشید باید روی هر یک از فیگورها به حد کافی تمرین کنید . در کنار آن رعایت چند نکته ضروری است . 1- حرکت اضافه نداشته باشید . 2- با تسلط کامل فیگور را اجرا کنید . 3- اعتماد به نفس خود را هنگام نمایش فیگور نشان دهید . هنگام نمایش فیگور بیننده حتی اگر پرورش اندام کار هم نباشد یه راحتی به نقاط ضعف و قوت شما پی می برد . بنابراین هرگز تصور نکنید یک فیگور ناموفق از نگاه داوران یا تماشاگران دور می ماند . باید به گرفتن فیگور هم مثل تمرین اهمیت بدهید . اکثر پرورش اندام کاران پس از تمرین روی هر گروه از عضلات فیگورهای مربوط به آنها را نیز تمرین می کنند . اما این کافی نیست . چنانچه می خواهید فیگورهای زیبا و مطمئنی داشته باشید در هفته یک یا دو جلسه روی آنها کار کنید . فیگورها در دو گروه قرار می گیرند . فیگورهای آزاد یا نمایشی . در اینجا به طور خلاصه از فیگورهای اجباری صحبت می کنیم . هفت فیگور اصلی یا اجباری که هر پرورش اندام کاری با نمایش آنها قدرت و توانایی هایش را نشان می دهد عبارتند از : 1- جفت بازو از جلو 2- زیر بغل از جلو 3- قفسه سینه 4- پشت بازو از بغل 5- جفت بازو از پشت 6- زیر بغل از پشت 7- شکم و پاها از مقابل برای گرفتن این فیگور پرورش اندام کار مقابل داوران می ایستد پاها را کمی باز می کند . آرنج ها را خم و دست هایش را تا شانه بالا می برد . سپس دست ها را مشت می کند و به طرف پایین می چرخاند . در این حالت عضلات جلو بازو و ساعد منقبض می شوند . در این فیگور داوران عضلات جلو بازو و ساعد را مورد ارزیابی قرار می دهند و به دقت بررسی می کنند . پس از آن سایر عضلات منقبض شده مورد مطالعه قرار می گیرند . برای گرفتن این فیگور هم پرورش اندام کار روبروی داوران می ایستد پاهایش را کمی باز می کند . دست ها را روی قسمت انتهایی کمر قرار می دهد و یا با مشت کردن آنها عضلات پشت را منقبض می کند . در این فیگور پرورش اندام کار باید تا آنجا که می تواند تعدادی از عضلات جلوی بدن را منقبض کند . هر چه تعداد عضلات منقبض شده بیشتر باشد فیگور او کامل تر و از نگاه داوران بهتر است . در این فیگور داوران به عضلات پشت توجه می کنند و به دقت سطح انبساط این عضلات را مورد بررسی قرار می دهند . سپس اندام ، وضعیت شانه ها ، سر و گردن دستها ، شکم و پاها را از نگاه می گذرانند . معمولا ورزشکاران برای این فیگور به شکلی می ایستند که سمت چپ یا راست بدن آنها در معرض دید داوران قرار داشته باشد . سپس بازوی جلویی را 90 درجه خم و دست را مشت می کنند و با دست دیگر مچ این دست را می گیرند . پای جلوتر از زانو خم است و تعادل آن روی پنجه پا حفظ می شود . در این شرایط پرورش اندام کار عضلات دو سر را تا جایی که می تواند منقبض می کند . در این فیگور عضلات ران نیزمنقبض شده ساق نیز خود را نشان می دهد . در این فیگور داوران به عضلات سینه ، دو سر ، ران و ساق توجه می کنند و با یک نگاه کلی تناسب اندام و سایر عضلات بدن را از نظر می گذرانند . برای گرفتن این فیگور پرورش اندام کار به پهلو می ایستد تا بازو در معرض دید داوران قرار داشته باشد . بازوها را به پشت می برد . انگشت ها را در هم قلاب می کند و یا با دست عقبی مچ دست جلویی را می گیرد . در این فیگور پای جلویی از ناحیه زانو خم و تعادل آن روی پنجه حفظ می شود . در این شرایط پرورش اندام کار با فشار آوردن به عضلات جلو بازو و عضلات سه سر را منقبض می کند . بالا آوردن سینه به او اجازه می دهد عضلات شکمی ، ران و ساق را نیز منقبض کند . در این فیگور داوران ابتدا عضلات پشت بازو را بررسی می کنند و سپس با نگاهی کلی سایر عضلات را از نظر می گذرانند . پرورش اندام کار برای گرفتن این فیگور پشت به داوران می ایستد . بازوها و مچ دستها را خم می کند . یک پا را به عقب می برد و تعادل آن را روی پنجه حفظ می کند و عضلات بازو ، شانه و ساق را منقبض می کند . در این فیگور پرورش اندام کار می تواند عضلات زیادی را منقبض کند . عضلات گردن ، دوسر ، سه سر ، ساعد ، ذوزنقه ای ، عضلات ران و ساق ، عضلات باسن و … به این ترتیب داوران راحت تر در مورد کیفیت عضلات ، تناسب اندام و فیگور او تصمیم می گیرند . در این فیگور پرورش اندام کار پشت به داوران می ایستد . دست ها را روی کمر می گذارد ، آرنج ها را کاملا باز می کند . یک پا را به عقب می برد و تعادلش را روی پنجه حفظ می کند . سپس تا جایی که می تواند عضله بزرگ پشت را منقبض می کند . این فیگور وقتی کامل است که عضله ساق نیز منقبض شود . برای این کار باید پنجه پای عقبی را به طرف پایین فشار دهد . برای ارایه این فیگور پرورش اندام کار مقابل داوران می ایستد . بازوها را پشت سر قرار می دهد . یک پا را جلو می برد . بالا تنه را کمی به طرف جلو خم و عضلات شکمی را منقبض می کند . در فیگور عضلات شکمی و پاها ، عضلات ران نیز باید منقبض شوند . داوران در این فیگور به عضلات شکم و ران توجه می کنند . تناسب اندام و سایر عضلات را نیز از نگاه می گذرانند . مبتدیان باید به تدریج روی فیگورها نیز کار کنند . فیگور گرفتن به آنها کمک می کند به عضلات خود بیشتر مسلط شوند و در پرورش و بزرگ کردن آنها مشکل چندانی نداشته باشند . فراموش نکنید تنها با فیگور می توانید قدرت و حجم و شکل و فرم عضلات خود را به نمایش بگذارید … آموزش فیگورآموزش کلی فیگور گیریفیگور گیریفیگور مسابقات فیزیکفیلم آموز فیگور لغو پاسخ Uncategorized (1) آمینو ها (6) اخبار روز پرورش اندام (465) اخبار ورزشی (2) اختصاصی تک اندام (43) افزایش حجم و وزن (63) بانوان (39) پروتئین (22) پزشكي ورزشي (69) تغذیه (171) چربی سوز ها (12) حرکات تمرینی (191) درمان بیماری (32) دسته‌بندی نشده (48) دوربین و عکس (1) سایر موضوعات (1) عکس (22) فرمت پست (9) کاهش وزن (98) کراتین ها (10) کشتی (5) کلیپ (16) گلوتامین ها (5) ماهنامه تک اندام (4) مجله های بدنسازی (107) مصاحبه ها (9) مقالات ورزشی (296) مکمل ها (55) وبلاگ (11) ورزش بانوان (26) ویتامین ها (20) اخبار بدنسازی افزایش حجم افزایش حجم عضلات افزایش قدرت افزایش وزن بادی کلاسیک بدنسازی بدن سازی بدنسازی بانوان برنامه تمرینی برنامه تمرینی بدنسازی برنامه تمرینی حجمی بیت الله عباسپور تغذیه تمرین تمرینات بدنسازی تمرینات شکم تک اندام تیم ملی بدنسازی جلو بازو دانلود مجله بدنسازی رشد عضلات رژیم غذایی رژیم لاغری سایت بدنسازی سایت تک اندام عضلات عضله سازی فدراسیون بدنسازی فیتنس لاغری مجله مجله بدنسازی مسابقات مسابقات بدنسازی مستر المپیا 2015 مطالب بدنسازی مکمل مکمل های بدنسازی نکات بدنسازی پرس سینه پروتئین وی پرورش اندام چربی سوزی کاهش وزن centertheme.com. رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ خانه حساب کاربری من سبد خرید مصطفی مومنی فروشگاه